ماهم فک وفامیل داریم


welcom*

 

آقا یکی بیاد این فامیل ما رو توجیه کنه ، هنوز دارن میان عید دیدنی

_________________________________________

میمون پاشو بیا به من سر بزن
منم جواب دادم چشم عمو جان
دختر عموم جواب داده خاک بر سرت منم صدف از دست خطم نشناختی :|

بهله ما همچین فامیلایی داریم ... :))).

____________________________________________

خالم بهم زنگ زده میگه اینترنت پر سرعت داری

 

 

لطفا واسم فیلم بر باد رفته رو دانلود کن …
گفتم باشه چجوری به دستت برسونم ؟؟؟

 

گفت : خوب واسم ایمیل کن دیگه !!!

این فک و فامیله ما داریم؟

 

_____________________________________

به خاله ام که در آمریکا زندگی می کنه با کلی ذوق و شوق گفتم : خاله ! من خیلی دوست دارم بیام اون جا زندگی کنم . برگشته می گه : خوب این جا کسی رو داری بری پیشش ؟

_____________________________________

تلویزیون بچه هه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود. بابام گفت یاد بگیر! هم سن توئه. یهو بابای بچه رو نشون دادن که اون هم حافظ کل قرآن بود... بابام کانال رو عوض کرد!
____________________________________

لوازم شخصی چیست ؟

وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد

و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند

در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

------------------------------------------------------

پریشب سر میز شام

به خواهرم گفتم: برو برام اب بیار

گفت:برو بابا! من خودم از تشنگی دارم

ماست میخورم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:,| ساعت 1:43| توسط sara| |

قالب ساز pinkthem